Cererile pentru burse de merit şi studiu se depun doar pe platforma dedicată acestui scop https://burse.inscrieri.ubbcluj.ro în perioada 22 februarie-12 martie 2021.
Modelul de cerere se poate descărca de <<AICI>>.
Dosarele de bursă socialã vor fi trimise electronic pe platforma de burse UBB în perioada 22 februarie-12 martie 2021.
Documentele trimise electronic pe platforma UBB, dupa validare, se trimit fizic în original pe adresa facultãţii.
Lunile pentru care se depun acte sunt noiembrie, decembrie 2020 şi ianuarie 2021.
Salariul minim net pe membru de familie este de 1.354 lei.
Adeverintele de venit de la Administraţia Financiarã trebuie sã fie pe 2020 şi 2021.
Vor fi întocmite şi Anexele 7,8 ( scrisã de mãnã ) şi 11 sau 7 şi 12 pentru cazuri medicale.
Toate actele se vor semna în colţul de jos din dreapta, iar pe platformã fiecare document va fi denumit pe scurt. Ordinea va fi: Anexa 7, Anexa 8 ( de mânã ), actele studentului, actele tatãlui, actele mamei, actele fraţilor sau membrilor familiei şi Anexa 11.
Actele necesare pentru burse pot fi gãsite şi în Regulamentul de burse al Universitãţii pe anul 2020-2021, paginile 16-20, https://www.ubbcluj.ro/ro/studenti/files/burse/2020-2021/Regulament-burse-studenti.pdf
Orarul pe semestrul II poate fi consultat la adresa http://ot.ubbcluj.ro/studenti/orar/cursuri.
Anunț final: rezultatele selecției grupului țintă
FACULTATEA DE TEOLOGIE ORTODOXĂ
LISTA CANDIDAȚILOR SELECTAȚI
(identificați prin număr matricol, în ordinea dată de criteriile prioritare și de momentul înscrierii)
PROIECT: Calitate și interdisciplinaritate în practica studenților
Universității Babeș-Bolyai în management cultural (CIP) (POCU 132253)
FACULTATEA DE TEOLOGIE ORTODOXĂ
LISTA CANDIDAȚILOR SELECTAȚI
(identificați prin număr matricol, în ordinea dată de criteriile prioritare și de momentul înscrierii)
Datorită numărului mare de dosare care trebuie procesate la nivelul universității, afișarea rezultatelor selecției grupului țintă pentru proiectul Calitate și interdisciplinaritate în practica studenților Universității Babeș-Bolyai în management cultural, se decalează la o dată ulterioară.
Expert grup țință
pr. conf. dr. Moș Grigore-Dinu
În atenția studenților și masteranzilor Facultății de Teologie Ortodoxă din Cluj-Napoca
Oportunități de practică în cadrul unui proiect european
Facultatea de Teologie Ortodoxă este implicată în proiectul Calitate și interdisciplinaritate în practica studenților Universității Babeș-Bolyai în management cultural (CIP). Obiectivul proiectului îl reprezintă facilitarea trecerii studenților și masteranzilor de la educație la muncă, prin implementarea unui program inovativ în cadrul disciplinei „Practică” și a disciplinelor care conțin ore de practică din planul de învățământ, desfășurate la un potențial loc de muncă. Activitatea studenților participanți la proiect va fi premiată diferențiat, în funcție de rezultatele obținute. Pentru detalii vă rugăm să consultați site-ul proiectului, unde a fost publicată procedura de selecție și recrutare a grupului țintă: https://sites.euro.ubbcluj.ro/cip/grup-tinta/
Proiectul are în vedere următoarele obiective specifice:
Direcții de cercetare în istoriografia bizantină contemporană.
Preşedinte:
Lect.univ.dr. † Benedict (Valentin) VESA
Dragi studenți, masteranzi și doctoranzi,
Peste două săptămâni îi prăznuim pe Sfinții Trei Ierarhi, patronii învățământului teologic ortodox. Pentru a marca acest praznic, ne-am gândit ca anul acesta să vă dăm cuvântul vouă. De aceea, lansăm un concurs de eseuri, urmând ca cele mai bune și mai originale dintre ele să fie premiate în ajunul sărbătorii, într-o întâlnire publică (online, din păcate!).
Temele de abordare pot fi diverse. Menționăm doar câteva (aleatoriu):
Îi rugăm pe cei interesați să ne trimită lucrările pe adresa adrian.podaru@ubbcluj.ro, cel târziu până la data de 27.01.2021.
Vă dorim succes!
Conducerea Facultății de Teologie Ortodoxă din Cluj-Napoca
În atenția studenților și masteranzilor Facultății de Teologie Ortodoxă din Cluj-Napoca. Oportunități de practică în cadrul unui proiect european.
Facultatea de Teologie Ortodoxă este implicată în proiectul Calitate și interdisciplinaritate în practica studenților Universității Babeș- Bolyai în management cultural (CIP). Obiectivul proiectului îl reprezintă facilitarea trecerii studenților și masteranzilor de la educație la muncă, prin implementarea unui program inovativ în cadrul disciplinei „Practică” și a disciplinelor care conțin ore de practică din planul de învățământ, desfășurate la un potențial loc de muncă. Activitatea studenților participanți la proiect va fi premiată diferențiat, în funcție de rezultatele obținute. Pentru detalii vă rugăm să consultați site-ul proiectului, unde a fost publicată procedura de selecție și recrutare a grupului țintă: https://sites.euro.ubbcluj.ro/cip/grup-tinta/. Tot pe acest site la sfârșitul lunii ianuarie va fi publicat apelul cu privire la selecția grupului țintă, precum și formularele care vor trebui completate.
Liniile de studii eligibile pentru a participa la programul de practică (conform planurilor de învățământ ale Facultății de Teologie Ortodoxă din Cluj-Napoca, în uz la momentul demarării acestui proiect) sunt:
La nivel licență
La nivel master
Expert grup țintă,
pr. conf. dr. Grigore-Dinu Moș
Evaluarea prestației didactice de către studenți în semestrul 1 al anului universitar 2020-2021 se va desfășura în perioada 7 decembrie 2020 – 9 ianuarie 2021.
De reținut:
✓ Evaluarea se face prin platforma Academic Info.
✓ Evaluarea constă în completarea unui formular online simplu și scurt, pentru fiecare disciplină (curs și seminar). Durata de completare a unui astfel de formular pentru o disciplină este foarte scurtă (2-3 minute).
✓ Evaluarea este anonimă. Cadrele didactice au acces la rezultatele evaluării de către studenți doar după încheierea sesiunii de restanțe, fără a putea afla identitatea studenților care au făcut evaluările.
✓ Evaluarea produce efecte reale și pozitive asupra prestației didactice. În general, cadrele didactice reacționează la feedbackul anonim primit de la studenți, încercând să dezvolte practicile care sunt evaluate pozitiv de către studenți și să amelioreze aspectele la care sunt evaluați mai puțin bine.
Pentru stimularea evaluării prestației didactice de către studenți, va fi organizată o tombolă cu premii, la care vor putea participa toți studenții si masteranzii care dovedesc că au completat toate formularele de evaluare a prestației didactice aferente semestrului în termenele și modalitatea menționate mai sus (un printscreen din profilul studentului/ masterandului de pe AcademicInfo, cu pagina aferentă evaluărilor profesorilor).
Premiile vor consta în cărți cumpărate de la Librăria din holul Facultății, după cum urmează:
Cadre didactice de la Facultățile de Teologie Ortodoxă din Sibiu, Cluj și Arad participă la conferința anuală organizată de Institutul de Studii în Creștinismul Răsăritean din New York, SUA
Astăzi 11 decembrie 2021 se desfășoară online conferința anuală a Institutului de Studii în Creștinismul Răsăritean (Institute for Studies in Eastern Christianity) de la New York, SUA, cu participarea mai multor cadre didactice de la Facultățile de Teologie Ortodoxă din Sibiu, Cluj și Arad. În cadrul acestei conferințe anuale cu tema Răul și lupta spirituală în vreme de pandemie, vor fi organizate trei secțiuni speciale în limba română unde vor conferenția cadrele didactice de la aceste facultăți de teologie ortodoxă din România.
Detalii despre Institutul de Studii în Creștinismul Răsăritean (Institute for Studies in Eastern Christianity) de la New York, SUA, programul integral al conferinței anuale 2021 și modul de logare online la conferință pot fi găsite pe site-ul oficial al acestuia https://www.isecny.org/
Tabel propuneri burse sociale sem I 2020/2021
Contestatii pot fi depuse până joi, 29.10.2020, ora 12.00.
Listele cu PROPUNERI de bursă de performanță și merit au fost afișate joi, 22.10.2020. Listele finale vor fi afișate în data de 03.11.2020. Contestații pot fi depuse până în 28.10.2020, ora 15.00, pe adresa de mail cosmin.trif@ubbcluj.ro.
NU POATE FACE OBIECTUL CONTESTAȚIEI suplimentarea de burse deoarece toate bursele alocate Facultății noastre au fost repartizate!
Numărul de burse a fost repartizat pe fiecare specializare în conformitate cu Regulamentul de burse, în funcție de numărul de studenți bugetați din fiecare secție (lista atașată).
Miercuri, 28 octombrie 2020, ora 13:00 va avea loc selecția pentru mobilități de studiu în cadrul Programului Erasmus+. La această sesiune de selecție pot participa candidați eligibili de la nivel licență, master și doctorat.
Amănunte legate de participarea la selecție, dosar, etc., se pot găsi pe http://cci.ubbcluj.ro/erasmus/erasmus.php, sau informații la Pr. lect. dr. Cosmin Cosmuța (ccosmuta@yahoo.com, tel. 0745260780).
Orarul pe semestrul I poate fi consultat la adresa http://ot.ubbcluj.ro/studenti/orar/cursuri.
Începând cu anul universitar 2020-2021 Biblioteca Centrală Universitară „Lucian Blaga” din Cluj-Napoca (BCU) pune la dispoziţia tuturor studenţilor săi conținutul cursurilor indicate la bibliografie în syllabusurile aferente programelor de studiu de licenţă şi masterat, precum şi materialele necesare pregătirii examenului de licenţă, în format digital (cu asigurarea respectării drepturilor de autor), la adresa
Dosarele de bursa socialã vor fi trimise electronic pe platforma UBB şi fizic în perioada 28 septembrie 2020-16 octombrie 2020.
Documentele se depun la facultate pentru studenţii care desfãşoarã orele fizic în zilele de luni şi vineri între orele 9-12.
Documentele trimise electronic pe platforma UBB se trimit în original, prin posta sau curier, pe adresa facultãţii.
Lunile pentru care se depun acte sunt iunie, iulie şi august 2020.
Salariul minim net pe membru de familie este de 1.346 lei.
Vor fi întocmite şi Anexele 7,8 şi 11 sau 7 şi 12 pentru cazuri medicale.
Actele necesare pentru burse pot fi gãsite şi în Regulamentul de burse al Universitãţii pe anul 2020-2021, paginile 16-20, https://www.ubbcluj.ro/ro/studenti/files/burse/2020-2021/Regulament-burse-studenti.pdf
Taxa de şcolarizare pentru anul universitar 2020-2021 este :
Termenele limită de încasare ale celor 4 rate ale taxei de şcolarizare se eşalonează astfel:
Mai jos aveți atașat în format PDF, tabelul cu cazările. Contestațiile vor fi trimise până în data de 21.09.2020, ora 10.00 pe adresa de email Alexandru.05.lazar@gmail.com.
Confirmările se fac pe site-ul: https://academicinfo.ubbcluj.ro/admitere/, până luni, 14 septembrie, ora 12.00.
La Facultatea de Teologie Ortodoxă anul universitar 2020-2021 va începe în următoarea formulă:
Interviul vocațional pentru specializarea Artă Sacră se va desfășura în Sala Virtuală II, joi, 10.09.2020, începând cu ora 13.00. Se va intra în examen conform listei atașate.
Interviul vocațional pentru specializările Teologie Pastorală, Teologie Didactică și Teologie Asistență Socială se va desfășura în Sala Virtuală I, joi, 10.09.2020, începând cu ora 13.00. Se va intra în examen conform listei atașate.
Pentru candidații din Arhiepiscopia Vadului, Feleacului și Clujului, programul obținerii binecuvântării este următorul:
Candidații vor avea următoarele acte:
IPS Mitropolit Andrei Andreicuț va acorda binecuvântarea arhierească luni, 31 august 2020, ora 12.00, la sediul Mitropoliei, Piața Avram Iancu Nr. 18.
Documentele necesare obținerii binecuvântării:
Specializarea |
Locuri buget |
TAXĂ |
Teologie Ortodoxă Pastorală |
0 |
20 |
Teologie Ortodoxă Didactică |
2 |
10 |
Teologie Ortodoxă Asistenţă Socială |
1 |
9 |
Artă Sacră |
7 |
8 |
Specializarea |
buget |
taxă |
Artă sacră- Conservarea, restaurarea şi crearea bunurilor culturale |
4 |
10 |
Bioetică - morală, etică şi deontologie |
3 |
10 |
Consiliere pastorală și asistență psihosocială |
8 |
7 |
Istoria religiilor, geopolitica religiilor monoteiste (creştinism, iudaism, islam) |
4 |
10 |
Interviul vocațional pentru specializările Teologie Pastorală, Teologie Didactică și Teologie Asistență Socială se va desfășura în Sala Virtuală I, joi, 16.07.2020, începând cu ora 10.30. Se va intra în examen conform listei atașate.
Interviul vocațional pentru specializarea Artă Sacră se va desfășura în Sala Virtuală II, joi, 16.07.2020, începând cu ora 9.00. Se va intra în examen conform listei atașate.
Pentru candidații din Arhiepiscopia Vadului, Feleacului și Clujului, programul obținerii binecuvântării este următorul:
Candidații vor avea următoarele acte:
În urma audienţei pentru primirea binecuvântării arhiereşti, candidații sunt rugaţi să depună cele trei acte menţionate mai sus la Secretariatul Arhiepiscopiei, de unde vor ridica ulterior adeverința de binecuvântare care va intra în componenţa dosarului de înscriere.
Jurământul de credință al promoției 2020 se va depune marți, 07.07.2020, ora 19.00, la Catedrala Mitropolitană, în prezența IPS Arhiepiscop și Mitropolit Andrei.
Vor putea intra concomitent mai mulți studenți care vor fi plasați în camera de așteptare și, pe rând, în ordinea anunțată pe site-ul facultății pentru fiecare comisie, câte 2 studenți vor participa la evaluarea online.
Fiecare student are obligația de a se conecta atât audio cât și video cu numele complet cu care este înmatriculat și de a menține neîntreruptă conexiunea audio-video pe tot parcursul examinării.
Studentul va rămâne în raza de filmare a propriei camere video.
La proba de Cunostinte fundamentale si de specialitate fiecărui student îi vor fi alocate 10 minute pentru prezentarea raspunsului în fața comisiei.
Pentru primul student din grupa extragerea subiectului se va face la ora 8.45 pentru ceilalti studenti extragerea subiectului se va face in intervalul dintre Proba 1 si Proba 2 a studentului anterior.
In continuare studentul va prezenta lucrarea de licenta, pentru aceasta sunt alocate 10 minute pentru prezentarea lucrarii si 5 minute pentru intrebari din partea Comisiei. Timpul total alocat fiecarui student pentru proba de Cunostinte fundamentale si de specialitate si pentru prezentarea lucrarii este de 30 de minute.
În situația în care studentul pierde conexiunea audio, video sau ambele sau părăsește raza de filmare a camerei video, poate reveni dar va trebui să reia examinarea primind un alt subiect pentru aceasta.
Dacă remedierea conexiunii nu se poate face în timp relativ scurt, studentul poate fi reprogramat pentru a doua zi.
Susținerea disertațiilor se va face marți, 30 iunie 2020. Începând de miercuri, 1 iulie 2020, se vor susține licențele. Programarea candidaților va fi afișată în cursul zilei de luni, 29 iunie 2020.
Având în vedere starea de alertă şi măsurile impuse de autorităţi, Cursurile pastorale pentru obţinerea gradelor profesionale, organizate la Facultatea de Teologie Ortodoxă din Cluj-Napoca, vor avea loc după data de 1 septembrie 2020.
Perioada de înscriere şi perioada de desfăşurare vor fi anunţate ulterior.
Miercuri, 3 iunie 2020, ora 12:00 va avea loc selecția pentru mobilități de studiu în cadrul Programului Erasmus+. La această sesiune de selecție pot participa candidați eligibili de la nivel licență și master*.
Amănunte legate de participarea la selecție, dosar etc se pot găsi:
Dosarele de candidatură** se vor trimite pe adresa ccosmuta@yahoo.com, până cel târziu marți, 2 iunie, 2020, ora 13:00.
DEBITORI TAXE EXAMENE RESTANTE, DEBITORI TAXE DE SCOLARIZARE
Semestrul II (2019-2020)
Taxele pentru examenele restante se plătesc prin aplicația Academic Info (secțiunea taxe) până la data de :
Taxele de şcolarizare se plătesc prin aplicația Academic Info (secțiunea taxe) până la data de 15 MAI 2020.
Mai jos aveți atașată în format PDF lista finală cu repartizările ajutoarelor financiare pentru achiziționarea de calculatoare.
Mai jos aveti atasat in format PDF lista cu repartizarile ajutoarelor financiare pentru achizitionarea de calculatoare.
Mai jos, aveți atașat în format PDF lista cu bursele.
Mai jos aveți atașat în format PDF tabelul cu propunerile pentru burse.
Mai jos aveti atasat in format PDF tabelul cu bursele pe semestrul II.
Termenul de contestatii: duminica, 29.03.2020, ora 10.00.
Contestatiile se trimit in format electronic pe adresa alexandru.05.lazar@gmail.com
Marți, 18.02.2020, ora 10.00 – susținerea lucrărilor de licență, disertație și gradul I în preoție.
Rezultatele probei scrise la examenul de LICENȚĂ au fost afișate pe Platforma Academic Info.
Eventualele contestații se pot depune la Secretariat până marți, 18 februarie 2020, ora 9.00.
Cererile se bursă se depun la secretariat, iar dosarele de bursă socială se depun la administratorul şef al facultăţii , în perioada 24.02.2020-13.03.2020, Luni şi Vineri, Orele 9-12.
Lunile pentru care se depun acte sunt noiembrie, decembrie 2019 şi ianuarie 2020. Veniturile pe membru de familie sa fie sub.1.290 lei.
Adeverintele de venit de la Administraţia Financiarã trebuie pe 2019 şi 2020. Vor fi întocmite Anexele 7,8 şi 11 pentru venituri mici sau anexele 7 şi 12 pentru cazuri medicale, anexe care se pot ridica de la Secretariat.
Actele necesare pentru burse pot fi gãsite şi în regulamentul de burse al Universitãţii, https://www.ubbcluj.ro/ro/studenti/burse/regulament_burse
In cadrul Proiectului privind Învățământul Secundar (ROSE), Schema de Granturi pentru Universitati, Facultatea de Teologie Ortodoxa deruleaza in anii universitari 2019-2020 si 2020-2021 proiectul "Prevenirea și Reducerea ratei de Abandon pentru studenții la Teologie Ortodoxă" (PRATO). In acest context se demareaza achiziția de servicii de consultanță (5 consultanți individuali, doctoranzi) pentru anul I de proiect (2019-2020), în vederea îndrumării și sprijinirii studenților din grupul țintă pe parcursul anului universitar.
Toate detaliile necesare pentru depunerea candidaturilor in vederea ocuparii pozitiilor de consultanti individuali sunt atasate prezentului mesaj.
Termen de depunere a dosarelor: 17.02.2020, ora 15.00
Mai jos aveți atașate în format PDF lista cu candidații pentru Consiliul Facultății, funcția de director de departament și reprezentanții în Senatul UBB, precum și Regulamentul privind desemnarea în funcții și structuri de conducere în cadrul Facultății de Teologie Ortodoxă.
Dosarele candidaților pot fi consultate la secretariatul facultății, zilnic, între orele 09.00-12.00.
Mai jos aveti atasate in format PDF tabelele cu bursele.
Taxele pentru examenele restante se pot plăti până la data de 20 DECEMBRIE 2019 în zilele:
La încasare, studenţii sã aibã o copie dupã contractul de studii .
După această dată nu vor mai putea fi încasate taxele pentru examenele restante, nu se vor mai face cataloage, ca urmare nu se poate face nici prezentarea la examene.
Studenţii cu debite din taxe de şcolarizare nu se pot prezenta la examene. Termenul pentru plata Ratei II este 05 decembrie 2019.
Marți, 19 noiembrie 2019, ora 12:00 va avea loc în sala 208 selecția pentru mobilități de predare în cadrul Programului Erasmus.
Amănunte legate de participarea la selecție, dosar etc. se pot găsi pe http://cci.ubbcluj.ro/erasmus/erasmus.php sau informații la Pr. lect. dr. Cosmin Cosmuța (ccosmuta@yahoo.com, tel. 0745260780).
Dosarele de candidatură* se vor depune la coordonatorul Erasmus (Cosmin Cosmuța, biroul 208) până în ziua selecției, ora 12:00.
Proba de desen şi culoare din cadrul examenului de admitere, sesiunea septembrie 2018, se va desfăşura după cum urmează:
Candidaţii vor avea asupra lor materialele necesare pentru realizarea probei (culori, pensule, etc.), cu excepţia suportului ce va fi pus la dispoziţie de Facultate.
Atașat, aveți in format PDF listele cu bursele finale.
Studenții bursieri trebuie să depună la Serviciul Social sau pe adresa de email social@ubbcluj.ro(la Subiect trebuie să specificați Facultatea de Teologie Ortodoxă - extras de cont), un extras de cont pe care să fie menționate următoarele: numele și prenumele, CNP, contul IBAN, facultatea, specializarea, anul de studiu și tipul de bursă primită(performanță/merit/socială).
Serviciul Social este situat pe Strada I.C.Brătianu nr. 14. Program: L-V 9.00-15.00.
Mai jos, aveti atașate în format PDF listele cu bursele.
Marți, 29 octombrie 2019, ora 12:00 va avea loc în sala 208 selecția pentru mobilități de studiu în cadrul Programului Erasmus. La această sesiune de selecție pot participa candidați eligibili de la nivel licență, master și doctorat.
Amănunte legate de participarea la selecție, dosar etc se pot găsi:
pe http://cci.ubbcluj.ro/erasmus/erasmus.php,
sau informații la Pr. lect. dr. Cosmin Cosmuța (ccosmuta@yahoo.com, tel. 0745260780).
Marți, 15 octombrie 2019, ora 13:00 va avea loc în sala 208 selecția pentru mobilitățile de studiu în cadrul Programului Erasmus. La această sesiune de selecție pot participa candidați eligibili de la nivel master și doctorat.
Amănunte legate de participarea la selecție, dosar etc se pot găsi: pe http://cci.ubbcluj.ro/erasmus/erasmus.php, sau informații la Pr. lect. dr. Cosmin Cosmuța (ccosmuta@yahoo.com, tel. 0745260780).
Rezultatele finale au fost afișate joi, 26 septembrie 2019, ora 15:35.
Pentru informații suplimentare și nelămuriri, contactați-l pe studentul cancelar Alexandru Lazăr, membru în Comisia de cazare pe facultate.
În atenția studenților care au primit loc de cazare în căminele studențești ale Universității Babeș-Bolyai
Cererile se bursă se depun la secretariat, iar dosarele de bursă socială se depun la administratorul şef al facultăţii , în perioada 30.09.2019-18.10.2019, Luni şi Vineri, orele 9-12 .
Lunile pentru care se depun acte sunt iunie, iulie şi august 2019.
Vor fi întocmite Anexele 7,8 şi 11 pentru venituri mici sau anexele 7 şi 12 pentru cazuri medicale, anexe care se pot ridica de la Secretariat.
Rezultatele au fost afișate marți, 24.09.2019, ora 14.25, la avizierul facultății
Mai jos aveți atașate, în format PDF, listele cu repartizarea studenților (nivel licență și master) în căminele studențești ale Univerității Babeș-Bolyai.
Mai jos aveți atașate în format PDF, listele cu rezultatele. Eventualele contestații pot fi depuse la secretariatul facultății până miercuri, 18 septembrie 2019, ora 12.00.
Proba de desen şi culoare pentru specializarea ARTĂ SACRĂ din cadrul examenului de admitere, sesiunea septembrie 2019, se va desfăşura după cum urmează:
IMPORTANT!
Proba scrisă pentru Specializarea TEOLOGIE ORTODOXĂ PASTORALĂ din cadrul examenului de admitere, sesiunea Septembrie 2019, se va desfăşura după cum urmează:
IMPORTANT!
Toţi candidaţii care s-au prezentat la interviul vocaţional au fost declaraţi admişi. Proba scrisă pentru specializarea Teologie Ortodoxă Pastorală se va desfăşura în ziua de 16 septembrie 2019, conform programului afişat.
Candidatul PRUNDEANU C. VASILE de la Specializarea ARTĂ SACRĂ, deţinător al premiului I la Olimpiada de Arte Vizuale nu trebuie să participe la proba de specialitate
Proba eliminatorie din cadrul examenului de admitere, sesiunea septembrie 2019, pentru specializările TEOLOGIE ORTODOXĂ PASTORALĂ se va desfăşura după cum urmează:
IMPORTANT!
Proba orală din cadrul examenului de admitere, sesiunea septembrie 2019, pentru specializările TEOLOGIE ORTODOXĂ ASISTENŢĂ SOCIALĂ și TEOLOGIE ORTODOXĂ DIDACTICĂ se va desfăşura după cum urmează:
IMPORTANT!
Examenul eliminatoriu pentru specializarea Teologie Ortodoxă Pastorală şi Examenul oral pentru specializările:
va avea loc în data de 13 septembrie 2019, ora 8.30.
Repartizarea o aveți atașată în format PDF.
Miercuri, 11 septembrie 2019, ora 10:00, la sediul Centrului Eparhial, din Piața Avram Iancu, nr. 18, Înaltpreasfințitul Părinte Arhiepiscop și Mitropolit Andrei va primi candidații din Arhiepiscopia Vadului, Feleacului și Clujului pentru acordarea binecuvântării arhierești.
Cursurile se vor desfăşura la sediul Facultăţii noastre, după următorul calendar:
Înscrieri se pot face până în data 5 octombrie 2019 (prima zi de începere a cursurilor).
Cererile pentru cazare (inclusiv dosarele pentru cazări pe criterii sociale, respectiv medicale), aferente anului univ. 2019-2020 se pot depune la Secretariatul facultăţii până la data de 16 septembrie 2019, în fiecare zi lucrătoare, între orele 9:00-12:00, iar pentru cei cu dosar social, de preferat în 11-12 septembrie (pentru verificare dosar).
Mai jos aveți atașat tabelul cu programarea restanțelor și a măririlor.
Ma jos aveți atașate în format PDF, listele cu rezultatele finale, după confirmare.
Ma jos aveți atașate în format PDF, listele cu rezultatele. Eventualele contestații pot fi depuse la secretariatul facultății până marți, 23 iulie 2019, ora 15.00.
Ma jos aveți atașată în format PDF lista cu rezultatele la contestații.
Toţi candidaţii care s-au prezentat la interviul vocaţional au fost declaraţi admişi. Proba scrisă pentru specializarea Teologie Ortodoxă Pastorală se va desfăşura în ziua de 19 iulie 2019, conform programului afişat.
Candidaţii de la SpecializareaTeologie Ortodoxă Pastorală care au depus cereri pentru a fi admişi ca Olimpici nu trebuie să participe la proba scrisă. Mai jos aveți tabelul atașat.
Proba orală din cadrul examenului de admitere, sesiunea Iulie 2019, pentru specializările TEOLOGIE ORTODOXĂ ASISTENŢĂ SOCIALĂ și TEOLOGIE ORTODOXĂ DIDACTICĂ se va desfăşura după cum urmează:
IMPORTANT!
Proba de desen şi culoare pentru specializarea ARTĂ SACRĂ din cadrul examenului de admitere, sesiunea Iulie 2019, se va desfăşura după cum urmează:
IMPORTANT!
Proba scrisă pentru Specializarea TEOLOGIE ORTODOXĂ PASTORALĂ din cadrul examenului de admitere, sesiunea Iulie 2019, se va desfăşura după cum urmează:
IMPORTANT!
Mai jos aveți atașată în format PDF lista cu repartizarea pentru examenul vocațional.
Mai multe detalii aici.
IPS Arhiepiscop și Mitropolit Andrei va primi candidații din Arhiepiscopia Vadului, Feleacului și Clujului pentru acordarea arhiereștii binecuvântări
Mai jos aveți atașat în format PDF repartizarea pe comisii pentru susținerea lucrării de licență
Mai jos aveți atașate în format PDF baremurile de corectare.
Depunerea Jurământului va avea loc miercuri, 3 iulie 2019, ora 18.00, la Capela Facultății
Notele la proba scrisă a examenului de licență au fost afișate pe platforma ACADEMIC INFO. Contestațiile pot fi depuse la Secretariatul facultății azi, 2 iulie 2019, până la ora 16.00.
Susținerea lucrărilor de disertații începe mâine, 2 iulie 2019, la ora 9.00. Atașat, în format PDF, aveți repartizarea pe săli.
Proba scrisă din cadrul examenului de licenţă, sesiunea iulie 2019, se va desfăşura luni, 01.07.2019 ora 9.00, la sediul Facultăţii de Teologie Ortodoxă.
Candidaţii vor fi prezenţi la sala de concurs, la ora 8.30 şi vor avea asupra lor doar ustensile de scris de culoare albastră.
Este interzis accesul cu cursuri, telefoane mobile smart-watches sau alte mijloace tehnice. Deţinerea lor se consideră tentativă de fraudă. Atât tentativa de fraudă, cât şi frauda în sine se sancţionează cu eliminarea din examen.
Mai jos aveți atașat în format PDF lista cu orarul cursurilor.
Facultatea de Teologie Ortodoxă din cadrul Universității „Babeș-Bolyai” anunță începerea procesului de selecție pentru elevii de liceu, participanți în anul al doilea al Școlii de vară „Abililități și comPetențe pentru Elevi, viitori studenți ai Facultății de Teologie Ortodoxă” (APEFTO)
Obiectivul general al acțiunii este îmbunătățirea tranziției de la liceu la mediul universitar prin programe de vară de tip punte adaptate la nevoile elevilor.
Activitățile propuse prin proiect vor contribui la procesul de adaptare a elevilor la viața de student, la informarea participanților cu privire la opțiunile de continuare a studiilor în învățământul universitar, la reducerea disparităților sociale, culturale și etnice în rândul elevilor, dar și creșterea interesului pentru patrimoniul local din Cluj-Napoca.
Programul școlii de vară constă în organizarea și desfășurarea de workshop-uri tematice, vizite de studii în țară la obiective culturale și religioase, competiții și concursuri, activități recreative și de socializare.
Grupul țintă al proiectului este format din 75 elevii din clasele X- XI, cu precădere cei aflați în situații de risc, care vor fi selectați din cadrul liceelor eligibile pentru acest tip de proiecte. Programul se adresează în special elevilor din familii cu venituri mic, familii de etnie rromă, celor din zonele rurale sau alte zone în care nu există școli în proximitate, au unul sau ambii părinți plecați în străinătate sau sunt elevi cu nevoi speciale.
Facultatea de Teologie Ortodoxă, specializarea Artă Sacră, organizează cursuri de pregătire la specialitate în vederea admiterii.
Cursurile vor fi gratuite și se vor desfășura după următorul program:
sâmbătă, 6 iulie, orele 10.00-13.00 si 13 iulie orele 10.00-13.00, în atelierele de pictură ale facultății.
Cursanții vor fi îndrumați de profesorii de specialitate din facultate și vor trebui să își aducă materialele necesare lucrului:
Vă așteptăm cu drag!
CLAUDIA-COSMINA TRIF
Lect. univ. dr.
Programul de burse Evghenie Voulgaris se adresează:
Durata bursei : 1 an (1 octombrie – 30 septembrie)
Limba în care se va desfășura programul: Greaca nouă
Institutul Sfântul Maxim Grecul, din Atena, cu sprijinul Sfintei Mânăstiri a Vatopedului, instituie Programul de burse Evghenie Voulgaris pentru studii avansate privind viața duhovnicească și teologie ortodoxă. Evghenie Voulgaris (1716-1806) a fost Rectorul Academiei Atoniada, fondată de Mânăstirea Vatoped. A fost cel mai mare și important om de cultură al vremii sale, teolog, filosof, savant, enciclopedist, poet, Părinte și Păstor al Bisericii, dascăl cu influență panortodoxă.
Facultatea de Teologie Ortodoxă a Universității „Babeș-Bolyai” din Cluj-Napoca organizează Sesiunea De Comunicări Științifice Pentru Studenți Și Masteranzi cu titlul:
Preotul și dascălul, făclii luminoase ale satului românesc. Tradiție și actualitate
Simpozionul face parte din suita de manifestări științifice ale facultății, proiectate pentru anul universitar 2019-2020 și se încadrează în seria de evenimente organizate cu prilejul proclamării de către Sfântul Sinod al Bisericii noastre a anului 2019 ca „Anul omagial al satului românesc (al preoţilor, învăţătorilor şi primarilor gospodari)” și „Anul comemorativ al patriarhilor Nicodim Munteanu şi Iustin Moisescu şi al traducătorilor de cărţi bisericeşti””.
Întâlnirea științifică se va desfășura în perioada 30-31 mai 2019 la Facultatea de Teologie Ortodoxă, Str. Episcop Nicolae Ivan f.n..
Persoane de contact:
Taxele pentru examenele restante se pot plăti până la data de 24 MAI 2019 în următoarele zile
La încasare, studenţii trebuie să aibă o copie după contractul de studii . După această dată nu vor mai putea fi încasate taxele pentru examenele restante, nu se vor mai face cataloage, ca urmare nu se poate face nici prezentarea la examene.
Studenţii cu debite din taxe de şcolarizare, nu se pot prezenta la examene. Termenul pentru plata Ratei IV este 15 mai 2019.
Mai jos aveți atașat documentația pentru programul TABERE STUDENȚEȘTI - 2019.
Vineri, 19 aprilie 2019, ora 11:00 va avea loc în sala 208 selecția pentru mobilitățile de studiu în cadrul Programului Erasmus. Pot participa studenți eligibili de la nivel licență, master și doctorat.
Miercuri, 10 aprilie, la Catedrala Mitropolitană se va oficia Denia Canonului Mare . Studenții din Ansamblu coral vor fi prezenți la ora 17.00 la sediul vechi al facultății, pentru o repetiție la cântările Canonului, și împreună cu toți studenții la Catedrală de la ora 18.00.
Mai jos aveți atașat în format PDF tabelul cu bursele.
Mai jos aveți atașat în format PDF listele. Rezultatele au fost afișate vineri, 22 martie 2019, ora 14.00.
Contestațiile se pot depune până marți, 26 martie 2019, ora 12:00 (în timpul programului cu publicul, orele 9-12), la secretariatul Facultății de Teologie Ortodoxă, strada Nicolae Ivan, f.n. Pentru informații suplimentare și nelămuriri, contactați-l pe studentul Cancelar, Lazăr Alexandru, membru în Comisia de acordare a burselor pe facultate.
Mai jos aveți atașat în format PDF programatorul cu datele pentru restanțe.
PERSPECTIVE ESHATOLOGICE ÎN EPISTOLELE 1 ȘI 2 CORINTENI
CALENDAR:
În atenția studenților care au primit burse pe semestrul I al anului universitar 2018-2019
Studenții bursieri trebuie să depună la Serviciul Social sau pe adresa de mail: social@ubbcluj.ro (la subiect trebuie să specificați: Facultatea de Teologie Ortodoxă - extras de cont), un extras de cont pe care să fie menționate următoarele: numele și prenumele, CNP-ul, contul IBAN, facultatea, specializarea, anul de studiu și tipul de bursă primit.
Rezultatele au fost afișate joi, 25 octombrie 2018, ora 11:28.
Contestațiile se pot depune până luni, 29 octombrie 2018, ora 10:00, la secretariatul Facultății de Teologie Ortodoxă, strada Nicolae Ivan, f.n.
Listele cu Bursele Sociale se vor afișa luni, 29 octombrie a.c.
Orarul îl puteți consulta aici: http://ot.ubbcluj.ro/studenti/orar/cursuri
În atenția studenților din anul I, nivel master:
Înscrierile pentru pregătirea psihopedagogică - Nivel II se prelungesc până vineri, 12 octombrie 2018. Candidații interesați se vor înscrie la sediul DPPD, str. Sindicatelor nr. 7, în intervalul orar 9.00-12.00.
La înscriere candidații vor prezenta următoarele documente:
Cererile de bursă se depun în perioada 01.10.2018-19.10.2018, la secretariatul facultății, de luni până vineri, între orele 9:00-12:00, iar dosarele de bursă socială se depun la administratorul-şef al facultăţii, luni și vineri, între orele 9:00-12:00.
Lunile pentru care se depun acte sunt iunie, iulie şi august 2018.
Mai multe detalii aveți aici, http://scdoct.orth.ro/teze-sustinute/.
Rezultatele finale au fost afișate miercuri, 26 septembrie 2018, ora 15.25.
Pentru informații suplimentare și nelămuriri, contactați-l pe studentul senator Darius Echim, membru în Comisia de cazare pe facultate.
Date de contact:
E-mail: darius.echim@ot.ubbcluj.ro
Rezultatele au fost afișate luni, 24.09.2018, ora 16.30, la avizierul facultății
Mai jos aveți atașate, în format PDF, listele cu repartizarea studenților (nivel licență și master) în căminele studențești ale Univerității Babeș-Bolyai.
Vineri, 5 octombrie 2018, ora 11, va avea loc procesul de selecție a studenților de la nivel master și doctorat, doritori să participe la mobilitățile de studiu din cadrul programului Erasmus, pentru anul universitar 2018-2019.
Locul desfășurării: sediul Facultății de Teologie Ortodoxă, camera 208.
Lista condițiilor de selecție și eligibilitate poate fi consultată pe pagina de internet a Universității Babeș-Bolyai, la secțiunea Relații Internaționale.
Vineri, 28 septembrie 2018, ora 11, va avea loc procesul de selecție a studenților de la nivel master și doctorat, doritori să participe la o mobilitate de studiu din cadrul programului Erasmus, pentru anul universitar 2018-2019, la Universitatea din Fribourg-Elveția.
Locul desfășurării: sediul Facultății de Teologie Ortodoxă, camera 208.
Rezultatele la admitere nivel doctorat le puteți vizualiza aici.
Mai jos aveți atașate cataloagele cu rezultatele la admitere, nivel licență și master.
REZULTATELE AU FOST AFIȘATE JOI, 13.09.2018, ora 15.00.
Contestații se pot depune la sediul Facultății până LUNI 17.09.2018, ora 12,00.
Proba scrisă din cadrul examenului de admitere, sesiunea septembrie 2018, se va desfăşura după cum urmează:
Este interzis accesul în sala de concurs cu telefoane mobile sau orice alte mijloace de comunicare, precum şi cu manuale sau alte materiale care pot denatura aspectul concursului. Simpla deţinere a unor astfel de materiale se consideră tentativă de fraudă şi se sancţionează cu eliminarea din examen.
Toţi candidaţii care s-au prezentat la interviul vocaţional au fost declaraţi admişi. Proba scrisă pentru specializarea Teologie Ortodoxă Pastorală se va desfăşura în ziua de 13 septembrie 2018, conform programului afişat.
Examenul va avea loc miercuri, 12 septembrie 2018, ora 9.00, în Sala 212 - "Vasile Petrașcu"
Repartizarea candidaților:
Examenul va avea loc miercuri, 12 septembrie 2018, ora 10.00, în Sala 212 - "Vasile Petrașcu"
Repartizarea candidaților:
Cererile pentru cazare (inclusiv dosarele pentru cazări pe criterii sociale, respectiv medicale), aferente anului univ. 2018-2019 se pot depune la Secretariatul facultăţii până la data de 14 septembrie 2018, în fiecare zi lucrătoare, între orele 9.00-12.00, iar pentru cei cu dosar social, de preferat în 10-11 septembrie (pentru verificare dosar).
Mai jos aveți atașat în format PDF programatorul cu sesiunea de restanțe.
Mai jos aveți atașate cataloagele cu rezultatele după confirmare, la admitere, nivel licență și master.
Mai jos aveți atașate cataloagele cu rezultatele la admitere, nivel licență și master.
REZULTATELE AU FOST AFIȘATE MIERCURI, 18.07.2018.
Contestații se pot depune la sediul Facultății până JOI 20.07.2018, ora 14,00.
Proba scrisă din cadrul examenului de admitere, sesiunea iulie 2018, se va desfăşura după cum urmează:
Este interzis accesul în sala de concurs cu telefoane mobile sau orice alte mijloace de comunicare, precum şi cu manuale sau alte materiale care pot denatura aspectul concursului. Simpla deţinere a unor astfel de materiale se consideră tentativă de fraudă şi se sancţionează cu eliminarea din examen.
Proba de desen şi culoare din cadrul examenului de admitere, sesiunea iulie 2018, se va desfăşura după cum urmează:
Candidaţii vor avea asupra lor materialele necesare pentru realizarea probei (culori, pensule, etc.), cu excepţia suportului ce va fi pus la dispoziţie de Facultate.
Toţi candidaţii care s-au prezentat la interviul vocaţional au fost declaraţi admişi. Proba scrisă pentru specializarea Teologie Ortodoxă Pastorală se va desfăşura în ziua de 17 iulie 2018, conform programului afişat.
Mai jos aveți atașat în format PDF repartizarea candidaților pentru examenul eliminatoriu.
Mai jos aveți atașat în format PDF repartizarea candidaților pentru examenul oral.
Mai jos aveți atașată în format PDF lista candidaților înscriși la master.
Pentru obținerea binecuvântării arhierești în vederea înscrierii la examenul de admitere, nivel licență sau master, fiii duhovnicești ai Arhiepiscopiei Vadului, Feleacului și Clujului sunt așteptați la Secretariatul Mitropoliei Clujului, Maramureșului și Sălajului (Piața Avram Iancu, nr. 18), în următoarele zile:
Pentru obţinerea BINECUVÂNTĂRII ARHIEREŞTI sunt necesare următoarele acte:
IMPORTANT!
1. În urma audienţei pentru primirea binecuvântării arhiereşti, candidaţii sunt rugaţi să depună cele trei acte menţionate mai sus la Secretariatul eparhial, de unde vor ridica ulterior formularul de binecuvântare care va intra în componenţa dosarului de înscriere.
2. Fiecare candidat va depune în dosarul de înscriere formularul de binecuvântare din partea ierarhului de care aparţine.
Mai jos aveți atațat în format PDF distribuția pe comisii pentru susținerea tezei de licență.
Notele obținute în urma contestațiilor au fost încărcate pe Academicinfo.
Festivitatea de depunere a Jurământului de către absolvenții promoției 2018 va avea loc în data de 4 iulie 2018, ora 18.00, în Capela Facultății.
CONTESTAȚIILE la proba scrisă: EVALUAREA CUNOȘTINȚELOR FUNDAMENTALE ȘI DE SPECIALITATE se vor depune la Secretariatul Facultății, astăzi 03.07.2018, până la orele 14.00.
COMISIA DE LICENȚĂ
Mai jos aveți atașat în format PDF fișierul cu programarea cursurilor de perfecționare și îndrumare misionară a clerului, seria 103 din anul 2018.
Mai jos aveți atașată în format PDF distribuția pe comisii pentru susținerea lucrării de disertație.
Proba scrisă din cadrul examenului de licenţă, sesiunea iulie 2018, se va desfăşura luni, 02.07.2018, ora 9.00, la sediul Facultăţii de Teologie Ortodoxă.
Candidaţii vor fi prezenţi la sala de concurs, la ora 8.30 şi vor avea asupra lor doar ustensile de scris de culoare albastră.
Este interzis accesul cu cursuri, telefoane mobile smart-watches sau alte mijloace tehnice. Deţinerea lor se consideră tentativă de fraudă. Atât tentativa de fraudă, cât şi frauda în sine se sancţionează cu eliminarea din examen.
Festivitatea de eliberare a Certificatelor de absolvire a cursului de cantareti, promotia 2017-2018, se organizeaza sambata, 30 iunie, ora 16.00, in Sala de Muzica, Piata Avram Iancu 18 (sediul Seminarului Teologic Ortodox)
Mai jos aveti atasat in format PDF comisiile pentru examenul de licenta.
Mai jos aveti atasat in format PDF comisiile pentru examenul de disertatie.
Mai jos aveti atasat in format PDF rezultatele concursului de ocupare posturi.
Președinte,
Pr. prof. univ. dr. Vasile Stanciu
Facultatea de Teologie Ortodoxă din cadrul Universității „Babeș-Bolyai” anunță începerea procesului de selecție pentru elevii de liceu, participanți în anul al doilea al Școlii de vară „Abililități și comPetențe pentru Elevi, viitori studenți ai Facultății de Teologie Ortodoxă” (APEFTO)
Obiectivul general al acțiunii este îmbunătățirea tranziției de la liceu la mediul universitar prin programe de vară de tip punte adaptate la nevoile elevilor.
Activitățile propuse prin proiect vor contribui la procesul de adaptare a elevilor la viața de student, la informarea participanților cu privire la opțiunile de continuare a studiilor în învățământul universitar, la reducerea disparităților sociale, culturale și etnice în rândul elevilor, dar și creșterea interesului pentru patrimoniul local din Cluj-Napoca.
Programul școlii de vară constă în organizarea și desfășurarea de workshop-uri tematice, vizite de studii în țară la obiective culturale și religioase, competiții și concursuri, activități recreative și de socializare.
Grupul țintă al proiectului este format din 75 elevii din clasele X- XI, cu precădere cei aflați în situații de risc, care vor fi selectați din cadrul liceelor eligibile pentru acest tip de proiecte. Programul se adresează în special elevilor din familii cu venituri mici, familii de etnie rromă, celor din zonele rurale sau alte zone în care nu există școli în proximitate, au unul sau ambii părinți plecați în străinătate sau sunt elevi cu nevoi speciale.
Numărul de locuri disponibile pentru acest an: 25.
Perioada de desfășurare a programului: 16 – 29 iulie 2018.
Locația: Facultatea de Teologie Ortodoxă, Str. Nicolae Ivan f.n. Cluj-Napoca,
Rugăm pe cei interesați de aceasta acțiune să depună o solicitare scrisă pe adresa de e-mail: rose_inscrieri@yahoo.com alături de alte documente din care să rezulte că sunt elevi de liceu și că se găsesc într-un din situațiile de risc amintite mai sus.
Joi, 28 iunie 2018, ora 13.00, va avea loc procesul de selecție a studenților de la nivel licență, doritori să participe la mobilitățile de studiu din cadrul programului Erasmus, pentru anul universitar 2018-2019.
Locul desfășurării: sediul Facultății de Teologie Ortodoxă, sala 203.
Lista condițiilor de selecție și eligibilitate poate fi consultată pe pagina de internet a Universității Babeș-Bolyai, la secțiunea Relații Internaționale.
Taxele pentru examenele de lichidare pot fi plătite în zilele 15 şi 18 iunie 2018, orele 9-12.
Examenele de lichidare pot sã fie plãtite numai dupã ce studentul trece pe la secretariat şi îşi face o cerere care urmeazã sã fie aprobatã de cãtre Pr.Decan. Pot intra în examene studenţii cu maxim 20 de credite.
Candidatii la Admitere master care nu au examenul ligvistic (sau certificat) pot fi testati in zilele de 4 iulie (pentru toate limbile) si 11 iulie (doar engleza) la centrul Alpha.
Mai jos, aveți atașat în format PDF Programul Sesiunii de Comunicări Studențești, Ediția a XI-a, Cluj-Napoca, 7 iunie 2018.
Marți, 5 iunie 2018, ora 12, va avea loc procesul de selecție a studenților de la nivel licență, doritori să participe la mobilitățile de studiu din cadrul programului Erasmus, pentru anul universitar 2018-2019.
Locul desfășurării: sediul Facultății de Teologie Ortodoxă, sala 203.
Lista condițiilor de selecție și eligibilitate poate fi consultată pe pagina de internet a Universității Babeș-Bolyai, la secțiunea Relații Internaționale.
Miercuri, 30 mai 2018, începând cu ora 17.00, în Aula Magna a Universității Babeș-Bolyai, va avea loc Gala de Decernare a Premiilor Excellentia 2018, eveniment organizat de către Consiliul Studenților din Univeritatea Babeș-Bolyai. Evenimentul aflat la cea de-a șasea ediție, urmărește premierea studenților și profesorilor din cadrul fiecărei facultăți, care se remarcă prin excelență în domeniul lor de activitate şi care s-au remarcat prin rezultate deosebite și aprecieri din partea membrilor comunității academice.
De la Facultatea de Teologie Ortodoxa, la propunerea studentilor Facultății de Teologie Ortodoxă si in urma votului liber exprimat pe platforma CSUBB, titlul de PROFESOR EXCELLENTIA, în semn de apreciere şi recunoştinţă pentru prestaţia didactică deosebită, pentru implicarea şi dedicarea dovedite în îndeplinirea misiunii de educare şi formare a studenţilor, i se va acorda părintelui prof. univ. dr. Vasile Stanciu, decanul Facultății.
Titlul de STUDENT EXCELLENTIA, la propunerea studentilor Facultății de Teologie Ortodoxă si in urma votului liber exprimat pe platforma CSUBB, în semn de apreciere şi recunoştinţă pentru prestaţia academică deosebită, pentru implicarea şi dedicarea dovedite în comunitatea academică, i se va acorda studentului Lazăr Alexandru, student anul III, nivel licență.
Programul Național „Tabere Studențești” este organizat de Ministerul Tineretului și Sportului (MTS) și se adresează studenților români și asimilați, până la vârsta de 35 de ani. De asemenea, programul se desfășoară în perioada vacanței de vară 2018, la munte, la mare și în Delta Dunării.
Mai jos, aveți atașate în format PDF listele cu bursele.
Contestațiile se pot depune până marți, 27 martie 2018, ora 12:00, la secretariatul Facultății de Teologie Ortodoxă.
Puteți consulta orarul la următoarea adresă: ORAR SEMESTRUL II 2017/2018
Stimați colegi, Dragi studenți,
Vă reamintesc faptul că Miercuri, 7 martie, a.c., de la ora 14.00, IPS Arhiepiscop și Mitropolit Andrei va săvârși Sfânta Liturghie a Darurilor în capela facultății. De asemenea vă reînnoiesc chemarea de a participa la această slujbă ca împreună să ne împărtășim de darul comuniunii euharistice și în rugăciune umilă, să-L rugăm pe Bunul Dumnezeu să înnoiască și să întărească legătura dragostei frățești dintre noi. Profesorii clerici care doresc să slujească alături de Părintele Mitropolit Andrei sunt rugați să fie prezenți la ora 13.30 în capela facultății îmbrăcați în sfintele veșminte, iar studenții să fie pregătiți pentru primirea ierarhului nostru.
Vă așteptăm cu drag!
Cu aleasă prețuire,
Pr. prof. univ. dr. Vasile Stanciu,
Decan
Mai jos aveți atașat în format PDF catalogul cu rezultatele. Contestațiile pentru examenul scris de la licență, sesiunea februarie 2018, se vor depune la secretariatul facultății până mâine, 20 februarie 2018, orele 10.00.
Mai jos aveți atașat în format PDF programatorul sesiunii de restanțe.
Cererile se bursă se depun la secretariat, iar dosarele de bursă socială se depun la administratorul şef al facultăţii , în perioada 26.02.2018-16.03.2018, Luni şi Vineri, Orele 9-12.
Lunile pentru care se depun acte sunt noiembrie, decembrie 2017 şi ianuarie 2018.
Glasul I în muzica de tradiție transilvăneană
Mai jos aveți atașat în format PDF programul liturgic.
Susținerea examenului de gradul I în preoție va avea loc în data de 20 februarie 2018
Cursurile vor începe cu data de 30 septembrie 2017, după cum urmează:
În atenția studenților care au primit burse pe semestrul I, anului universitar 2017-2018:
Rezultatele au fost afișate joi, 26.10.2017, ora 14.25
Contestațiile se pot depune până luni, 30.10.2017, ora 10.00, la secretariatul Facultății de Teologie Ortodoxă, strada Nicolae Ivan, f.n.
Rezultatele au fost afișate vineri, 22.09.2017, ora 13.19.
Mai jos aveți atașate, în format PDF, listele cu repartizarea studenților (nivel licență și master) în căminele studențești ale Univerității Babeș-Bolyai.
Contestațiile se pot depune până luni, 25.09.2017, ora 12.00, la secretariatul Facultății de Teologie Ortodoxă, strada Nicolae Ivan, f.n.
Numărul gradațiilor de merit: Se scot la concurs cinci gradații de merit .
Depunerea dosarelor de concurs:
Dosarele de concurs se depun la Secretariatul Facultății de Teologie Ortodoxă, în perioada 20-22 septembrie 2017, între orele 9.00-15.00.
Contestațiile
Contestațiile se depun la Secretariatul Facultății de Teologie Ortodoxă, în perioada 27-28 septembrie 2017, între orele 9.00-15.00.
Contestații se pot depune până joi, 21 septembrie, ora 18.00 la sediul Facultății de Teologie Ortodoxă, Str. Episcop Nicolae Ivan, f.n., Școala Doctorală de Teologie „Isidor Todoran”, biroul 104.
Rezultatele au fost afișate marți, 12.09.2017, ora 13.45. Contestații se pot depune la sediul facultății până miercuri, 13.09.2017, ora 14.00.
Mai jos aveți atașate rezultatele în format PDF.
Rezultatele au fost afișate marți, 12.09.2017, ora 13.45. Contestații se pot depune la sediul facultății până miercuri, 13.09.2017, ora 14.00.
Mai jos aveți atașate rezultatele în format PDF.
Proba de desen şi culoare din cadrul examenului de admitere, sesiunea iulie 2017, se va desfăşura după cum urmează:
IMPORTANT!
Toţi candidaţii care s-au prezentat la interviul vocaţional au fost declaraţi admişi. Proba scrisă pentru specializarea Teologie Ortodoxă Pastorală se va desfăşura în ziua de 12 septembrie 2017, conform programului afişat.
Proba scrisă din cadrul examenului de admitere, sesiunea iulie 2017, se va desfăşura după cum urmează:
IMPORTANT!
Mai jos aveți atașat în format PDF repartizarea candidaților pe săli. Candidații vor avea asupra lor Cartea de identitate și Legitimația de concurs.
Mai jos aveți atașat tabelul cu programarea restanțelor, în format PDF, actualizat în 30 august.
Mai jos aveți atașate rezultatele în format PDF.
Mai jos aveți atașate rezultatele în format PDF.
Mai jos aveți atașate în format PDF toate documentele necesare.
Rezultatele au fost afișate miercuri, 19.07.2017, ora 10.30. Contestații se pot depune la sediul facultății până vineri, 21.07.2017, ora 10.30.
Mai jos aveți atașate rezultatele în format PDF.
Mai jos aveți atașat în format PDF procesul verbal cu rezultatele la contestații.
Rezultatele au fost afișate miercuri, 19.07.2017, ora 10.30. Contestații se pot depune la sediul facultății până vineri, 21.07.2017, ora 10.30.
Mai jos aveți atașate rezultatele în format PDF.
Proba scrisă din cadrul examenului de admitere, sesiunea iulie 2017, se va desfăşura după cum urmează:
IMPORTANT!
Proba de desen şi culoare din cadrul examenului de admitere, sesiunea iulie 2017, se va desfăşura după cum urmează:
IMPORTANT!
Toţi candidaţii care s-au prezentat la interviul vocaţional au fost declaraţi admişi. Proba scrisă pentru specializarea Teologie Ortodoxă Pastorală se va desfăşura în ziua de 18 iulie 2017, conform programului afişat.
Mai jos aveți atașat în format PDF repartizarea candidaților pe săli. Candidații vor avea asupra lor Cartea de identitate și Legitimația de concurs. Eventualele inadvertențe se vor comunica pe adresa cosmintrif@yahoo.com.
Întâlnirea IPS Andrei cu candidații la admitere la Facultatea de Teologie Ortodoxă din Cluj-Napoca în vederea acordării binecuvântării va avea loc în:
la sediul Arhiepiscopiei Vadului, Feleacului și Clujului, Piața Avram Iancu, nr. 18.
Jurământul la nivel master și nivel licență se va depune în data de joi, 06.07.2017, ora 9.00, la capela facultății, în prezența IPS Arhiepiscop și Mitropolit Andrei.
Mai jos aveți atașat în format PDF catalogul cu rezultatele la proba scrisă Credința ortodoxă și mărturisirea ei.
Mai jos aveți atașat în format PDF catalogul cu rezultatele la proba scrisă Istoria artei românești. Contestațiile se pot depune mâine, 4.07.2017, între orele 8.00 - 9.00.
Mai jos aveți atașat în format PDF catalogul cu rezultatele la proba scrisă Credința ortodoxă și misiunea bisericii. Contestațiile se pot depune la Secretariatul Facultății, astăzi 04.07.2017, până la ora 14.00.
Mai jos aveți atașat în format PDF repartizarea pe comisii.
Susținerile se vor desfășura astfel:
Ma jos aveți atașat în format PDF fișierul cu programarea cursurilor pastorale şi de îndrumare misionară a clerului.
Proba scrisă a examenului de licență va avea loc luni, 03.07.2017, ora 9.00, în Aulă (sala 107).
Toți candidații vor fi prezenți la facultate cel târziu la ora 8.30.
Concursul pentru ocuparea postului de lector, nr.28 din Statul de functiuni al Facultatii de Teologie Ortodoxa se va desfasura in data de 29.06.2017, la ora 12.00.
Mai jos, aveți atașat în format PDF programatorul sesiunii de restanțe pentru anul terminal.
Mai jos aveți atașate în format PDF programatoarele pentru examene...
Mai jos aveți atașat tabelul cu taberele studențești 2017. Contestațiile se depun până în data de 13.06.2017, ora 10.00
Atașat aveți situația finală a burselor pentru semestrul curent.
Beneficiarii bursei de merit însemnați cu roșu trebuie să aducă adeverință cu situația burselor de la facultatea deja absolvită.
Cei însemnați cu galben de pe lista cu bursa socială trebuie luni să aducă acte în original, nu acte care influențează venitul.
Termen de depunere a contestațiilor : Luni, 3 aprilie 2017 ora 14:00.
Cursurile se vor desfăşura la sediul Facultăţii noastre, după următorul calendar:
Orarul pe semestrul II îl puteți consulta la această adresă: http://ot.ubbcluj.ro/studenti/orar/cursuri
Proba scrisă la toate specializările nivel licență va avea loc luni, 20 februarie 2017, ora 9.00.
Susținerea lucrărilor de gradul I pentru preoți va avea loc în data de 13 decembrie 2016, ora 9.00. Depunerea lucrărilor, 1 ex legat si 1 cd se va face până în data de 9 decembrie.
Mai jos aveți atașate în format PDF, listele cu bursele.
The Faculty of Orthodox Theology of the “Babeş-Bolyai” University in Cluj-Napoca, in partnership with the Institute for Peace Studies in Eastern Christianity (IPSEC), is pleased to announce an international summer school on the topic “Orthodox Christianity and Contemporary Global Challenges.”
The Faculty of the Orthodox Theology from Cluj-Napoca and the International Ecumenical Fellowship (Romania region) organizes on 13th of November 2016 the conference entitled
Orthodoxy around the World
The program has five main parts:
Mai jos aveți atașate, în format PDF, listele cu repartizarea studenților (nivel licență și master) în căminele studențești ale UBB.
Mai jos aveți atașate în format PDF listele cu rezultatele.
Mai jos aveți atașate în format PDF, rezultatele finale, după contestații, la examenul de admitere.
Mai jos aveți atașate în format PDF, rezultatele finale, după contestații, la examenul de admitere.
Mai jos aveți atașate în format PDF, rezultatele la examenul de admitere. Contestațiile se pot depune la sediul Facultății până Miercuri, 14.09.2016, ora 12.00.
Mai jos aveți atașate în format PDF, rezultatele la examenul de admitere. Contestațiile se pot depune la sediul Facultății până Miercuri, 14.09.2016, ora 12.00.
Proba scrisă din cadrul examenului de admitere, pentru specializarea Teologie Ortodoxă Pastorală, sesiunea septembrie 2016, se va desfăşura după cum urmează:
Specializarea :
Proba orală din cadrul examenului de admitere, sesiunea septembrie 2016, se va desfăşura după cum urmează:
Proba de desen şi culoare din cadrul examenului de admitere, sesiunea septembrie 2016, se va desfăşura după cum urmează:
Toţi candidaţii care s-au prezentat la interviul vocaţional au fost declaraţi admişi. Restul probelor se vor desfăşura în ziua de 12 septembrie 2016, conform programului afişat.
Mai jos aveți atașat, programarea pe săli pentru interviul vocațional.
MAi jos aveți atașat tabelul cu programarea restanțelor.
Mai jos aveți atașate în format PDF, rezultatele finale la examenul de admitere.
Mai jos aveți atașate în format PDF, rezultatele finale la examenul de admitere, sesiunea iulie 2016.
Mai jos aveți afișate în format PDF rezultatele la contestații.
Mai jos aveți atașate în format PDF, rezultatele la examenul de admitere. Contestațiile se pot depune la sediul Facultății până Luni, 25.07.2016, ora 13.00.
Mai jos aveți atașate în format PDF, rezultatele la examenul de admitere. Contestațiile se pot depune la sediul Facultății până Luni, 25.07.2016, ora 13.00.
Proba scrisă din cadrul examenului de admitere, pentru specializarea Teologie Ortodoxă Pastorală, sesiunea iulie 2016, se va desfăşura după cum urmează:
Mai jos aveți atașat in format PDF, repartizarea pe săli pentru proba orală.
Proba de desen şi culoare din cadrul examenului de admitere, sesiunea iulie 2016, se va desfăşura după cum urmează:
Toţi candidaţii care s-au prezentat la interviul vocaţional au fost declaraţi admişi. Restul probelor se vor desfăşura în ziua de 22 iulie 2016, conform programului afişat.
Mai jos aveți atașat, programarea pe săli pentru interviul vocațional.
Festivitatea depunerii Jurământului pentru promoția 2016 (licență și master) va avea loc luni, 4 iulie, ora 10.30, în Capela Facultății de Teologie Ortodoxă, în prezența ÎPS Sale Andrei, Mitropolitul Clujului, Albei, Crișanei și Maramureșului.
Susţinerea lucrărilor de licență pentru sesiunea iunie 2016, va avea loc, marți, 28.06.2016, ora 8.00, la sediul Facultăţii de Teologie Ortodoxă. Atașat, în format PDF, repartizarea candidaţilor pe comisii .
Proba scrisă din cadrul examenului de licenţă, sesiunea iunie 2016, se va desfăşura luni, 27.06.2016, ora 8.00, la sediul Facultăţii de Teologie Ortodoxă.
Mai jos aveți atașate documentele necesare pentru înscrierea n taberele studențești pe perioada vacanței de vară 2016.
Programatorul cu restanțele sesiunea februarie 2016 îl găsiți aici.
Mai jos aveți atașat tabelul cu repartizarea pe comisii pentru susținerea lucrărilor de licență și disertație.
Vă informăm că în perioada următoare vor avea loc alegeri în funcţiile şi structurile de conducere ale Universităţii Babeş-Bolyai (UBB) organizate conform prevederilor Legii 1/2011, cu modificările ulterioare, ale Cartei UBB 2015 şi ale Ordinului MECS nr. 3751/2015.
Taxele pentru examenele restante se pot plăti până la data de 18 DECEMBRIE 2015, in zilele de:
Au început înscrierile pentru sesiunea 3 a primului proiect, implementat la nivel național, acreditat de Ministerul Educației Naționale pentru perfecționarea cadrelor didactice, care predau religie, la toate cultele prevăzute de curriculum-ul naţional.
Mai jos aveți atașate listele cu rezultatele examenului de admitere la doctorat.
Conducerea Facultăţii De Teologie Ortodoxă din Cluj-Napoca urează tuturor studenţilor un An universitar 2015-2016 binecuvântat !
Contestațiile se pot depune începand de astăzi până vineri la ora 12.00, pe adresa de mail: cancelarotubb@gmail.com sau la numărul de telefon 0741 564 717. Student Cancelar -Silviu Aurelian Jimborean.
Mai jos aveți atașate listele cu rezultatele.
Mai jos aveți atașate listele cu rezultatele.
Facultatea de Teologie Ortodoxă din Cluj-Napoca organizează Înscrieri la Cursurile de cântăreți bisericești în perioada 11-18 septembrie la sediul Facultății de Teologie, str. Ep. Nicolae Ivan, f.n. între orele 10.00-14.00, la secretariat, parter, (dl. Dacian But-Căpușan)
Proba scrisă din cadrul examenului de admitere, sesiunea septembrie 2015, se va desfăşura după cum urmează:
Proba de desen şi culoare din cadrul examenului de admitere, sesiunea septembrie 2015, se va desfăşura după cum urmează:
La proba eliminatorie de verificare a aptitudinilor muzicale a fost declarat RESPINS candidatul PETRIMAN I. VASILE-IOAN.
Toţi candidaţii care s-au prezentat la examenul psihologic au fost declaraţi admişi. Restul probelor se vor desfăşura în ziua de 11 septembrie 2015, conform programului afişat.
Examenul psihologic va avea loc joi, 10 septembrie 2015, ora 9.00 în SALA 211. Mai jos aveți atașată lista.
Examenul eliminatoriu MUZICĂ va avea loc joi, 10 septembrie 2015, ora 10.00 în SALA 211. Mai jos aveți atașată lista.
Mai jos aveți lista candidaților pentru interviu. Acesta va avea loc joi, 10 septembrie 2015, ora 11.00, în SALA 212.
Mai jos, aveți atașat în format PDF tabelul cu programările pentru sesiunea de restanțe 1-7 septembrie 2015.
Mai jos aveți atașate listele cu rezultatele.
Mai jos aveți atașate listele cu rezultatele și baremul de corectare.
Proba scrisă din cadrul examenului de admitere, sesiunea iulie 2015, se va desfăşura după cum urmează:
Proba de desen şi culoare din cadrul examenului de admitere, sesiunea iulie 2015, se va desfăşura după cum urmează:
La proba eliminatorie de verificare a aptitudinilor muzicale a fost declarat RESPINS candidatul PETRIMAN I. VASILE-IOAN. Restul probelor se vor desfăşura în ziua de 22 iulie 2015, conform programului afişat.
Toţi candidaţii care s-au prezentat la examenul psihologic au fost declaraţi admişi. Restul probelor se vor desfăşura în ziua de 22 iulie 2015, conform programului afişat.
Mai jos aveți atașată lista.
Mai jos aveți atașată lista.
Mai jos aveți lista candidaților pentru interviu.
Mai jos aveți atașate listele cu candidații înscriși la examenul de admitere.
Pentru obținerea binecuvântării arhierești în vederea înscrierii la examenul de admitere, nivel licență sau master, fiii duhovnicești ai Arhiepiscopiei Vadului, Feleacului și Clujului sunt așteptați la Secretariatul Mitropoliei Clujului, Maramureșului și Sălajului (Piața Avram Iancu, nr. 18) în următoarele zile:
Festivitatea depunerii Jurământului pentru promoția 2015 (licență și master) va avea loc vineri, 3 iulie, ora 9.00, în Capela Facultății de Teologie Ortodoxă.
Mai jos aveți atașate listele cu rezultatele la proba scrisă.
Mai jos aveți atașate listele cu distribuția pe comisii și săli a candidaților care susțin lucrările de licență.
Comisiile I, III si VI vor incepe la ora 9.00 cu sustinerea disertatiilor si vor continua cu sustinerea lucrarilor de licenta.
Celelalte comisii incep la ora 9.00 cu sustinerea licentelor.
Mai jos aveți atașate listele cu distribuția pe comisii și săli a candidaților care susțin lucrările de disertație.
Comisiile 1, 3 și 6 sustin disertațiile numai în data de 1 iulie.
Proba scrisă din cadrul examenului de licenţă, sesiunea iulie 2015, se va desfăşura marţi, 30.06.2015, ora 9.00, la sediul Facultăţii de Teologie Ortodoxă.
Candidaţii vor fi prezenţi la sala de concurs, la ora 8.30. şi vor avea asupra lor doar ustensile de scris de culoare albastră.
Mai jos aveți atașată lista cu distribuția pe săli.
În data de 22 iunie, va avea loc referendumul pentru stabilirea modalității de alegere a Rectorului UBB. Cu această ocazie, toate cadrele didactice și de cercetare ale facultății, angajate pe perioadă nedeterminată, precum și studenții membri în Consiliul Facultății şi în Senatul Universităţii sunt invitați să-și exprime, prin vot, opțiunea. Secția de votare va fi amplasată în incinta facultății noastre, în sala 106 (sala de Consiliu), în intervalul orar 9.00 – 17.00.
Vă așteptăm!
Mai jos aveți atașate programatoarele pentru examene - sesiunea iunie 2015.
Facultatea de Teologie Ortodoxă organizează în data de 4 iunie 2015 sesiunea de comunicări științifice nivel licență, master și doctorat cu tema:
În semestrul II din anul universitar 2014-2015 se vor desfăşura la Facultatea de Teologie Ortodoxă activităţile proiectului cu titlul "Îmbunătăţirea interacţiunii universităţii cu mediul de afaceri"- POSDRU/156/1.2/G/134774.
Inscrierile se fac in perioada 20 aprilie - 01 mai 2015.
Metodologia și actele necesare înscrierii le aveți atașate mai jos.
Cercul studenţesc „Baladă pentru Basarabia” vă invită cu mult drag, la evenimentul dedicat „Unirii Basarabiei cu România”, care va avea loc în seara de 27 martie 2015, la ora 20.10 în „Aula Magna” din cadrul Facultăţii de Teologie Ortodoxă din Cluj-Napoca.
Mai jos, aveți atașate în format PDF tabelele cu bursele pe semestrul II.
Puteți consulta orarul la următoarea adresă: ORAR SEMESTRUL II
Mai jos aveți atașate fișierele cu repartizarea pe săli pentru susținerea lucrării de licență și disertație, marți 17 februarie - sesiunea februarie 2015.
Mai jos, aveți atașate cataloagele cu rezultatele la proba scrisă a examenului de licență - sesiunea februarie 2015
Luni, 16 februarie 2015, ora 9.00, sala GALACTION MUNTEANU(211), va avea loc proba scrisă a examenului de licență, sesiunea februarie 2015.
Mai jos, aveți atașat în format PDF tabelul cu programările pentru sesiunea de restanțe 16-22 februarie 2015.
CALENDAR EXAMEN LICENȚĂ ȘI DISERTAȚIE